Nakenchock?

Någon som överhuvudtaget fattar vitsen med att killarna skulle springa nakna i gårdagens Robinson? Eller varför tjejerna skulle tävla i någon vattenbrottning i tini tiny bikinis i förrgår? För att Paolo Roberto älskar nakna kroppar? Jag tyckte mer det kändes konstigt att sitta och titta på några killar som springer helt näck och sedan gör allt för att skyla sig, pinsamt. Jag gillar annars Robinson i år, fick en bra känsla av deltagarna (speciellt flera av tjejerna känns vettiga)! Däremot hoppas jag att den här "bruden" åker ut fortare än kvickt.

Min favorit hitills är Petra Ljungberg i lag Kalinga. Tyvärr får hennes Robinson-resa en abrupt vändning...Läs om det här!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!