Seeing is deceiving dreaming is beliving



Ytterliggare en arbetsvecka är slut. Oj, vad veckorna flyger förbi fort nu! Snart är det jul. På rikigt!! Hela november är fullproppad av kvällsmöten och föreläsningar med jobbet, vilket jag i och för sig tycker är helt okej! Har ju inte så mycket att göra på kvällarna ändå :P Dessutom har jag ju riktiga pärlor till kollegor!
I slutet av november kommer mamma och pappa hit! Det ser jag fram emot! Och imorgon kommer min gamla vän Heidi förbi en sväng, vi som sågs nästan dag från 4an till studenten har tyvärr glidit isär en hel del och inte träffats så mycket sedan 2005 men det ska bli ändring på det nu! Det är så skönt att bo närmare igen. Närmare  till det mesta och det flesta. Förrutom Stockholm förstås!

Nu fortsätter familjen Cras/Staffanssons fredagsmys...Jenny bloggar och väntar på att idol ska fortsätta och Jonny snarkar på soffan :)

Kom igen nu folket! Rösta vidare Robin och Moa!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Söt tjej! :) Kul att träffa Heidi!

2011-11-05 | 15:01:40
http://littlemissliss.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!