...ett halvår senare...

 

Guess who's back? Back again??

Well...i alla fall lite gran. Lovar inga 100 inlägg om dagen och allt fantastiskt oviktigt som händer i mitt liv, men jag saknar att skriva av mig lite ibland.

 

Jag då? Jo jag har hunnit bli 24 år. Har sedan sist hunnit besöka en världsmetropol. Åkt olika stora båtar på olika stora vatten. Fikat många gånger. Tränat stenhårt. Inte tränat alls. Börjat träna igen. Jobbat på för fullt. Haft föreläsningar om min avdelnings fantastiska dansprojekt tillsammans med mina kollegor. Fått nya kollegor. Jonny har flyttat. Jag har sagt upp mig. Fått nytt jobb. Vart på visningar. Budgivat. osv osv osv....

 

I Oktober far jag efter Jonny till Örebro.

Tills dess är jag on my own. På vardagar i alla fall.

Helgerna tillägnar jag Jonny ;P

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!