Young Single & Angry... Young i alla fall :)

Nu sitter jag hos Jonny älsklingen ♥ Vaknade av mig själv! Då hade Jonny gått och min telefon försökt väcka mig på ljudlös.  Tur att jag vaknade i tid ändå!!

Kom hit igår efter att jag varit hos Josefin! Var och såg hennes nya härliga lägenheter! Den var jättefin och STOOOOR om man jämför med den förra, åt jättegod mat och tittade på den skummaste filmen på väldigt länge. Ska ni någongång hyra en film och har Young single & angry i ena handen och vilken fin som helst i andra handen - ta den andra filmen ;) haha! Nää så dålig var den inte...den ar bara speciell!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

Då vet vi!

2010-01-21 | 11:24:24




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!