Det bästa med det bästa ♥

OS är det bästa som finns för en sportfåne som mig själv! Jag sitter bänkad varje kväll...tyvärr är ju detta mitt första OS då jag har ett jobb samtidigt så jag orkar helt enkelt inte vara upp hela nätterna! Även om jag skulle vilja. Igår var det bästa skidloppet på länge! Ni som tycker skidåkning är tråkigt och segt - vad tycker ni nu då? Ingen som slumrade till igår kväll inte!


Ikväll får ni absolut inte missa skidskytte och Freestyle skicross

Marcus Hellner och Johan Olsson ger varandra en välförtjänt

Bild från aftonbladet.se
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Jag sover så gott!!! =) =)

2010-02-22 | 07:41:23
http://livetenligtheidi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!