Att få ur sig allting...

...ja...jag tror jag har haft mitt livs första ordentliga sammanbrott.
Skrik, tårar, nästan blod- hela jag skakade.
Yeahny har blivit riktigt arg för första gången.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Det låter riktigt, riktigt hälsosamt kära du! Vadan denna ilska?



Ska vi ses den 28? På kvällen någon gång? Vi har en väldigt stram budget pga olika omständigheter så om du vet något billigt men bra matställe kan vi väl gå dit och få en bit mat. Jag är VÄLDIGT nervös för resan eftersom jag knappt vet vad som är upp eller ner i Sthlm. Vet inte om jag hittar till hotellet ens... Kan bli roligt detta. Men bara man får kläm på tunnelbanan så blir det nog bra. Passar inte den 28 för dig så funkar den 29 för oss oxå. Så åker vi hem igen den 30. Kramar

2009-09-15 | 10:42:12
http://livetenligtheidi.blogg.se/
Josefin

Jaså, var det första gången till och med? :O Men det är bra, känns bättre när man fått ur sig allt!

2009-09-15 | 16:49:03
http://www.misslainen.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!