My light ♥

Finaste syster ♥

Sicken snygging hon är, min lillasyster. Älskar dig min bäste vän och det vet du!



Är fortfarande dålig...eller rättare sagt jag mår ganska bra, ingen feber eller huvudvärk eller så men halsen gör så fruktansvärt ont.
Var hemma igår från jobbet orkade inte jobba, då mådde jag sämre än idag. Men har knappt fått vila någonting eftersom det har varit visningsstädning och utflyttning för Richard hela helgen. Imorgon är det visning :/
Men tycker vi fått till det rätt bra!

Puss på er snyggingar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

naaw, vad gulligt :D

2009-10-18 | 13:18:39
rebecca

Vilken fin syster du har :)



svar: Oj? Hur har det funkat då? Ska du bo kvar i Stockholm eller flytta tillbaks till västkusten? :)

Taack gumman! Hehe hade lite panik när jag klippte av mig mitt hår, men jag trivs rätt bra i mitt lite kortare hår :D

2009-10-19 | 12:18:00
http://beccsbox.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!