Lära mig hålla en sax.

Kuuuul att ni börjar komma tillbaka till bloggen!! Min lilla trogna läsarskara :) Glöm inte lägga till mig på bloglovin' också så missar ni inte när jag har skrivit!!


bloglovin
Idag ska jag på bildkurs hela dagen, det innebär att jag kommer lära mig tekniker för lera, rita, hålla pensel, klippa osv. Alla på jobbet har gått den här kursen så det ska bli lärorikt. Dom är väldigt nöjda i alla fall.
Efter det blir det lite övertid på jobbet då många är sjuka. Och en Jenny i behov av komptimmar tackar inte nej till lite övertid!

Sen tar jag mig en tur till min sockertopp och sover över där. Myspys även om inte han kommer hem förrän senare!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

Vi har alltid varit här, det är du som varit borta.

2009-10-13 | 18:50:21
Anonym

Men du kommer ju aldrig i tid till kurserna :P

2009-10-13 | 23:05:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!