idols vassaste slut-ton ♥

wihoo grattis till Elisabeth som fyllde 20 år igår. Grattis grattis grattis!!
och i helgen kommer dom hela familjen för att hjälpa mig att flytta :D sååå roligt!!
Var på Ikea med Josefin i måndags och tittade lite på vad jag ska köpa, hittade en hel del så det kan nog bli bra det där!!
Men behöver fortfarande en 120 säng!! Jag har en nästan helt ny 90 madrass att byta bort :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Har ni fått lägenheten såld? Gu va kul när du kommer i ordning i nya lägenheten! =) Glad för din skull! Synd att jag inte bor närmre, hade garanterat kommit och hjälpt till att bära =) Och herr Larsson hade fått stå med maten. Kramar

2009-10-28 | 07:21:00
http://livetenligtheidi.blogg.se/
Anonym

Vad fin blogg du har



kolla mina armband som jag gör själv

jättebilliga är de du kommer inte att ångra dig!



Har också en tävling nu!

2009-11-02 | 21:39:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!