Att mösa eller inte mösa :)

Okej...jag erkänner..jag borde bli bättre på att blogga! Men va fasen! Ni borde bli bättre på att kommentera ;) Känns ju som att prata med en tom vägg!! :)
På tal om tomma väggar börjar det bli väldigt tomt här i lägenheten. Allt skulle nästan bort till fotograferingen vilket inte vi hade fattat så Richard hade lite att göra här när fotografen kom. Men det blev tydligen fina bilder! I kväll kommer jag kunna se annonsen! Spännande!
På Söndag ska jag förmodligen se på den andrahandslägenheten jag förhoppningsvis kommer bo i när denna är såld. Jag säger förhoppningsvis men det hänger bara på vad jag tycker när jag ser den och i min hjärna bryr jag mig faktiskt inte så jättemycket:) Skönt att ha en lägenhet att bo i bara med det läget!!

Igår var jag och åt tacos och mös! eller va...mös? heter det så? Myste - mös :P haha jag vet inte!! Det är i alla fall bäst att jag har dig nu när det är lite jobbigt och mycket som händer. Kan inte fatta ;)

Bjuder på lite bilder från senaste tiden:


Var ju ganska längesen nu men först en bild från när Ida var på besök i storstan :) Alltid lika roligt att träffas!!


Middag med Heidi och Thomas när dom var på Stockholmsvisit förra veckan! Det var otroligt att träffa dig igen! Trodde inte det skulle gå så himla lätt, men det var verkligen som igår.


Håller på med bilderna från min Karlstadtripp också! Det kommer senare!
En liten sneekpeek!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

ooh, vilken sneekpeak ;)

Vart kan man se annonsen sen?

2009-10-06 | 19:41:26
http://readytorumble.blogg.se/
Heidi

Ja e så sjukt sexig!!! =) Puss på dej sötis!

2009-10-06 | 20:01:24
http://livetenligtheidi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!