You spin my head right round...



Åhh vad jag älskar våren. Det är knasigt det där. För varje år som går blir jag lika förvånad hur mycket jag faktiskt älskar den.

Jag och Richard har börjat cykla runt en del i trakterna också, vi upptäckte dock att min cykel inte höll måttet. Föll isär både här och där. Så igår köpte jag en ny. Kanske inte sådär jättesnygg så jag blir kär i den. Men billig och bra :) 

Vi köpte balkonmöbler igår också så nu ska vi försöka få fint därute.
Nu ska jag försöka väcka min älskling och se om han vill cykla till Årsta Havsbad eller nån park i Handen och mysa lite :)
*Hoppas*.
Annars får jag väl göra det själv.


Ha en bra dag i solen kompisar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

fasen vilken cool snurrbild. inet illa du :)

Ja men visst är de härligt med vår å värme. Man får verkligen passa på å njuta nu. underabart är vad det är:) Hoppas du haft en bra valborg. kram

2009-05-04 | 21:54:56
http://idapersson.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!