Vårruset 09

Den här veckan har varit alldeles hektisk, det är därför jag inte hunnit blogga. Måndag kvällsmöte, sedan träffade jag Richard, Jimmie och hans syster så åkte vi och åt. Hemma var jag väl närmre elva. Aa just det, i söndags var bussen hem lite sen så då var jag också hemma runt elva. I tisdags stängde jag på förskolan (vilket jag ju gör varje tisdag...) sedan åkte vi och handlade så då han klockan bli närmre nio innan vi var hemma... Igår, onsdag var det vårruset med några från jobbet. var väl hemma runt elva igen!


Igår var det vårruset ja, 3 gången jag sprang/joggade det. Usch jag var alldeles slut efter ett par kilometer, sedan började jag varva mellan att gå och springa och lyckades komma i mål på sisådär 33 minuter. Jag var nöjd, det var ganska lika med hur det gick senast, vilket var nångång på gymnasiet!
Att samsas med ungefär 14000 personer är inte lätt :) Förstår inte hur dom gjorde förr när det bara var 1 dag i Stockholm nu är ju folket lite uppdelat i alla fall!
Det var i alla fall trevligt och vi fick en mumsig picknik efterråt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Mysigt med vårruset! Jag hann inte med det iår pga att det var så mycket annat nu i maj. Förra året gick vi det i Karlstad och det var härligt väder och mumsig picknick. Och visst är det jobbigt när det blir så sena kvällar jämt - man tycker liksom aldrig att man får ordentligt med sömn. Hoppas det lugnar ner sig lite framöver. kramar

2009-05-28 | 13:26:03
http://livetenligtheidi.blogg.se/
Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

hej gumman, hur mås det? :D Haft en bra vecka hittils? vad händer till helgen? :) kramis!

2009-05-28 | 14:32:42
http://zandrea.blogg.se/
Alexandra

hahaha! här har du en kul "tjuvlyssning" angående vårruset ;)

http://www.tjuvlyssnat.se/stockholm/mm-de-verkar-lopa-hela-bunten-ocksa

2009-05-28 | 16:37:40
http://riotineveryone.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!