Me and 3 packade guys...

Nu tänkte jag göra tacos! muuummms, försöker unna mig lite god mat :) Jag har ju näst intill slutat med allt annat strunt. Följer Aftonbladets powerwalk träning. Gå ner 4 kilo på 4 veckor genom att följa ett schema Martin Lidberg lagt upp, jag tror dock inte jag lyckas men är ändå glad om jag kan komma igång och röra på kroppen lite mer. Har blivit dåligt med det sedan jag flyttade hit och slutade gymma.

Ja, det är en sak som hänt när bloggen har "legat nere". Är inne på 3,5 veckan nu eftersom jag tjuvstartade och gjorde började första veckan på torsdagen så gjorde jag den 1,5 gång :)

Annars då...Vi har ÄNTLIGEN köpt balkongmöbler! Ni ska få se bilder på det! Kanske redan ikväll om jag orkar, nu ser jag att solen tittar fram där ute också!

Sedan har jag varit på party med 3 kollegor...nej...inte mina kollegor...Richard och 2 av hans arbetskamrater så det var jag och tre packade killar! Jaja, det blev rätt kul tillslut i alla fall :) 


Dom kan verkligen visa att dom tycker om varandra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!