En blandning av sött och salt

Nej, nu får jag ta tag i min älskade, supersnygga blogg igen. Att logga in och bara se att man fått "reklamkommentarer" är föga inspirerande.

I alla fall, att den här veckan har nått sitt slut är hur skönt som helst. Det har varit kämpigt både på jobbet och hemma. Allt flyter inte på lika bra som jag är van att det gör. Att bli sambo var mycket svårare än jag kunde tänka mig. Jag vill inte tjata - för jag vill inte vara hans nya mamma, men jag vill ju heller inte göra allting själv... Diskberget växer i alla fall just nu och jag tänker inte ta tag i det. Vi är två som bor här. Att inte heller ha nån kompis här att prata med och träffa gör det hela också jobbigt. Det blir ju ensamt, fast att jag är på jobbet 24/7 känns det som. Och där är det verkligen inte som jag hade hoppats. Mitt så långa tålamod är nu knappt befintligt och jag vill inte bli arg hela tiden. Jag ska glömma jobbet från och med nu och fram till på måndag klockan åtta. Då ska jag ha positivare tankar och testa andra metoder när barnen blir så arga som dom kan bli.

Men det är ju kul också :) Jag har bra kollegor som stöttar mig, jag har ändå Richard här när jag behöver en kram, att sitta med ett barn som är ledset och gosa tills han eller hon börjar skratta är också en underbar känsla.

och framförallt - FRÖLUNDA I SEMIFINAL!!!

Anyways - nån trevlig prick från Stockholmsområdet som vill träffas nångång? hade varit kul!

Här kommer lite bilder från min tid som boende i västerhaninge:








Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Deniesé

Sv: Ja hon är bra! :)

Du får ha en trevlig lördag!



Du får gärna rösta på mig som veckans blogg här också (a) : tmp=7ee916744511412ce12eaa08dc6e14a0fefed70d" rel="nofollow">http://eelinjohanssson.blogg.se/2009/march/nu-far-ni-se-till-att-rosta.html?tmp=7ee916744511412ce12eaa08dc6e14a0fefed70d

2009-03-14 | 12:47:02
http://liketolive.blogg.se/
Linnea

jag finns här, haha :)

ni verkar jätte trevliga båda två och skulle vilja lära känna er mer :)

ha en trevlig helg!

<3

2009-03-14 | 18:09:54
binded magazine

haha så söt sista bilden var! =)



Nu är singelkrönikan upp i tidningen med! =)

//Redaktionen

2009-03-14 | 18:20:22
http://www.binded.se
matilda

hehe, söt sista bild! :) påminner om mig och min storebror, haha.

2009-03-14 | 19:12:16
http://elitecyclist.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!