1 årsdagen ♥

♥Igår firade alltså jag och Richard 1 år. Tänk att det nu var mer än ett år jag gav mig ut i Halmstad mitt i natten ensam för att träffa dessa galningar. 1 år sedan jag pussade på min Richard första gången ♥

Efter jobbet åkte jag till Farsta för att hitta något till honom, blev lite gulligt "kärleksgodis" från lagerhause och lite skämt saker som boken "Penis pokey" haha, jag kunde bara inte låta bli :P


Dessutom köpte jag skitsnygga underkläder på Lindex som ju blev en present för oss båda.

Richard gav mig ett USB minne hängande i en nyckelring som det stog Jenny på med ett litet hjärta. Kul tänkte jag ;) så sa han att det fanns redan lite på USB minnet så jag stoppa in den i datorn och där fanns en bild på oss som jag älskar ett dokument där det stog "jag älskar dig Jenny" och våran låt.



Så fick jag även örhängen och "lilla boken om lycklig kärlek" ♥

Sedan gick vi ut och åt. Eftersom klockan blev så mycket gick vi till Pizzerian där vi bor som vi vet även har mycket annan mat, jag tog någon fylld lövfiff och RIchard Entrecoute och gud va gott det var!!
Resten av kvällen låg vi mest och myste och kramades. 23.30 vaknade jag och gick på toaletten, så jag vet inte hur tidigt vi somnade men det var helt klart en underbar kväll med min underbara pojkvän!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moa

GRATTIS till 1-årsdagen!!

2009-03-21 | 15:56:53
http://godisikopp.blogg.se/
Moa

Jag har inte skrivit något på den på hur länge som helst, måste ta tag i det snart...Det är inte lätt att hinna med att skriva nu när man jobbar. Det var lättare när man var ledig en massa...ler

2009-03-21 | 16:57:18
http://godisikopp.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!