Nu får det vara bra

Med denna bloggen...

Jag har haft mycket att göra och därför inte skrivit. Men nu har jag bestämt mig.

Denna bloggen tillhör Jenny, Jenny som är student, bor i en liten liten etta, bor i Halmstad, ständigt längtar efter sin älskling och pluggar.

Den Jenny kommer ju inte vara kvar. Det går mot nya tider. Jenny som arbetare, bor i en stor 3:a med sin älskade pojkvän i Västerhaninge. En ny fas i livet som jag vill påbörja med en ny blogg.




Nej det vill jag ju inte. Det roliga med bloggen är att man kan följa olika stadier och händelser i livet, de små som stora. Så bloggen blir kvar :P Men det en lite ny look :)
Klicka f�r att st�nga bilden

Första bilden på mig i denna bloggen. Från 15 Mars 2007
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

haha. din luring:P

Ska bli spännande att följa den nya jenny:)

2009-01-07 | 15:12:45
http://www.idapersson.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!