Jenny, skidåkaren!

Ja ni vet ju vad som hände i början på december. Jag, Richard, Ida och David var på skidsemester i sälen, jag skulle åka bräda för första gången och fick en spricka i handleden redan på förmiddagen under den andra dan. Gick sedan med gips i 4 veckor. Så när Richard ville ut och åka nu i helgen var jag tveksam. Jag har blivit livrädd för backar och liftar och skidor det har jag bara åkt en gång, i högstadiet, några timmar.
Men jag följde med bröderna Bohlin och det var jätteroligt och MYCKET lättare att åka än den jobbiga snowboarden. Det var så roligt så jag ropade till Richard i liften "detta är ju jätteroligt, kan vi inte åka hit imorgon också" (flottsbro). Men vi bestämde på Söndag! hehe

Idag är det i alla fall världens soligaste solsken så det är synd att det inte var idag vi skulle åka! hoppas det håller i sig till imorgon!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Ja det är ju vad jag säger! skidor äger!!!!!! hahahahaha! dåkanske vi kan åka alla fyra någon mer gång. haha



kram kram

2009-02-28 | 11:13:19
http://smastadsflikka.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!