Trolldagar = shopping!

Nu är det Trolldagar i Trollhättan vilket innebär att man får rabatter och det är mycket ståhej inne i stan :)

Och shopping blev det för mig! Köpte en lila skjorttunika på veromoda och ett halsband. En svart stickad klänning för 799 :O på Petronellas, benvärmare på Gina och trosor och världens sötaste vantar på Lindex :P Sammanlagt använde jag mig av 3 trollkuponger (50 kr för varje 300-"lapp"). Lovar att lägga ut bilder!!

Nu ska jag räkna era röster!!

Förresten har jag och Elisabeth 3 rätt av 3 på V75, bara 4 lopp kvar nu!! Håll tummarna för att miljonerna ska bli våra ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ronja

Det håller jag VERKLIGEN alla tummar jag har för!

Snygg layout förresten! Hur har du gjort, för att få bilder på sidan, och så roliga rubriker (på sidan)?

2008-09-27 | 15:46:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!