22 Maj - oh sunny day

Ännu en dag med solsken i vackra Halmstad...synd att jag fortfarande mår lite halvpissigt! Hade velat vara ute och sola mig, kanske ta en tur till havet!!

Trots min förkylning/halsont/halsbränna/illamående/huvudvärk måste jag till skolan idag för vi ska nämligen ha en idrottsdag för funktionshindrade - det kommer barn och ungdomar från årskurs 1 ända upp till 9:an så det bli spännande! Jag och Moa ska hålla i rullstollsbasketen :S
Jag skulle ha gått bredvid i natt på jobbet, eftersom jag ska jobba natt hela sommaren, men jag känner mig alldeles för sjuk för det!

Ikväll gäller det för Perrelli, men har ni läsare rätt så ska hon ju ta sig till final :)

image135
Från globen är det 480 km till scandinavium, det mina vänner är kunskap!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

Det min vän är riktig kunskap!!! :)

2008-05-22 | 12:12:02
http://elisabethsliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!