Poesi och poesi? :)

Haha, ja som ni trogna läsare vet har jag haft en spelares BlåVita poesi varje dag fram till allsvenska premiären som är på söndag, nu är det så att det är flera spelare kvar som har skrivit och dessutom ska ju jag bort imorgon, då jag möjligtvis inte kan publicera detta! Och jag vill inte vara taskig att ta bort några så här kommer de som är kvar:

Sebastian Eriksson
"Stort tack för allt stöd hemifrån Dal. Det värmer!"

Adam Johansson
"Övning ger färdighet, talang ger ledighet" - Per-Axel Frielingsdorf, tysk poet.


Tobias Hysén
"Sånt kan vi inte vi idrottsnördar.
Det är bättre vi vinster skördar.
Om vi vill ta ett guld till,
måste hjärnan få va still."

Mathias Ranégie
"En hälsning har jag till min son Noah: Din pappa älskar dig mer än allt som går att älska." 

Hjalmar Jonsson
"Life is beautiful!" 

Jonathan Berg
"Den som tar han har,
den som ger han ler."

Erik Dahlin (en annan IFK-spelare från Trollhättan)
"Jag är inget vidare på sånt här, men jag får nog säga att Bengt Andersson är en person som jag sett upp till i några år innan jag kom till blåvitt.
När man får chansen att tampas med sin idol så är det det roligaste och nervösaste ögonblicket i ens liv. När jag klev in på min första a-lagsträning med Blåvitt och Bengan i spetsen, det är ett minne jag sent kommer att glömma.
Sen var det ju inte så dåligt att vi vann guld förra året heller."
 

Har jag sett rätt nu, är det bara en av dem som skrivit som jag inte har publicerat än och det är min personliga favorit bland alla Blåvita "dikter"...! Den kommer innan jag åker :) Imorgon eller ikväll! I promiss!

Nu blir det träning om en stund!

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


T`

det gick väl såsdära, ingn höjdare iaf xD. tack så mkt :D
Have a nice day ! =)

2008-03-27 | 18:28:34
http://AINARIEL.BLOGG.SE
Sessan

Haha.. jaha..! =) Snygg väska i alla fall!

2008-03-27 | 20:58:17
http://sessan82.blogg.se
JENNA

ahaaaa ;)

2008-03-27 | 21:31:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!