Nostalgi :D

Nostalgi
Jag härmar Heidi och hennes syrra och gör också ett inlägg i nostalgins tecken, tänkte ta saker från min barndom, när jag var riktigt liten, men konstaterade att detta från runt 10-års åldern ändå får mig att skratta mest :D

Detta är nostalgi för mig:


Jag får rysningar av den härliga musiken, Bästa julkalendern på alla sätt!

mer nostalgi...



och mer

detta va ju kul så jag kör på!

En sista låt - men kunde inte välja mellan dessa två så jag tog båda:
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

shit! värsta nostalgitrippen ju!!!! Vid sunset beach såg jag framför mig alla de gånger jag o mina kompisar satt där tillsamans framför tv:n hahahahaha!! shit! häftigt!
puss o kram hela dan!

2008-03-06 | 10:31:41
http://smastadsflikka.blogg.se
Anonym

Hej! Vad skönt att du mår bättre! Inte kul om du skulle få magsjuka IGEN! Hur länns det med förkylningen o febern och det nu då? Hoppas du mår bättre snart så vi kan träna combat! Det var väldigt trevligt igår tycker jag! kramar o krya på dej!

2008-03-09 | 16:00:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!