ModerJord - skärp dig! :)

I förrgår solsken och man drömde nästan om att sommarn var här, (okej! lite tidigt men ändå), igår vaknar man upp till snö och storm - snöstorm, och idag vaknar jag tidigt, tidigt av att solen skiner in i mina ögon och det ser ut att vara riktigt varmt och skönt igen!! Hur ska man göra nu liksom? börjar det snöa snart igen? kan jag ha på mig min supersnygga skinjacka, kanske äntligen den rosa nya? Eller åker världens tråkigaste vinterjacka på några dagar till? 

                                     
                 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

åh tacK! :D va rolit att höra!

ta den rosa, skriker VÅR!

så du hade också fint väder idag? :)

2008-03-18 | 10:44:24
http://gucciime.blogg.se
elisabeth

moderjord is a bitch.

2008-03-18 | 10:59:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!