Mina 15 sekunder i rampljuset

Fick visst lite mer tid att sitta hör och berätta om mina bravader :)

Matchen i torsdags är ju redan legendarisk och kommer på många sätt kommas ihåg - det var då frölunda vände 2-4 till 5-4 på fem minuter, det var då en idiot till frölundasupporter som slängde in en glasflaska på isen och drar med sig hela frölunda ner i smutsen - såna hör inte hemma på en hockeyarena och blir förhoppningsvis portad från matcher för en lång tid framöver, det var då klockan stannade och slutsignalen gick ett par sekunder för tidigt och precis innan Micke Johansson (Färjestads Micke Johansson) gjorde mål - målet underkändes och 3 sekunder spelades om, det var vad text-tv lite vitsigt kallade TIDernas skandal. Men det som gör den mest minnesvärd (eller inte) var att jag och syrran tydligen var i bild (i TV) i upp till 10-15 sekunder innan match då vi stog och klappade :) haha! Vill inte se det :D

Japp...Nu ska jag förflytta mig :) återigen! Glad Påsk!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!