Men innan jag åker...

... har jag ju lovat att presentera min favorit av IFK spelarnas poesi, som jag får säga har haft lite blandad kvalitet och där jag i vissa fall funderar på hur  "frågan" skrevs när de skulle skriva svar för allt känns ju inte riktigt som poesi! :D Men det är en rolig grej ändå!


Jennys BlåvitaFavoritPoesi:


Stefan Selakovic har ordet:
"Jag vill inte vara snobbig,
men en fotbollsträning kan vara jobbig.
Jag kan erkänna att jag inte känner mig fräck,
när jag är klar med ett pass i Munkebäck.
Det roligare saker än styrketräning finns,
som att se Hellberg visa hur bra han är på chins.
Men det är ändå ingen större sorg,
om man får spela guldmatch mot Trelleborg
Då euforisk stämning råder,
så man trots regnet blir varm av publikens applåder.
Det är allt slit värt, för det finns inget bättre syn,
än när man som mästare åker buss längs Avenyn."
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annika

Tack!!!

Hoppas du får en jätte bra dag idag!!

2008-03-28 | 08:39:32
http://duracellmamman.blogg.se
Elisabeth

Då eurofoisk stämning råder :) Njut av din resa till stockholm nu!!

2008-03-28 | 11:30:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!