Maskerad och allt annat helgen bjöd på :D

Så har ytterligare en helg passerat!! Den var för det mesta MYCKET trevlig!!! Jennie och Elisabeth var på besök nere i halmstad och i fredags var vi ute och drack billiga drinkar och hade det väldigt skoj!! 
                  

Det bästa var på vägen hem när vi fick sällskap av en inte alls spiknykter kille (35-årig man) som lät som någon tagen direkt ur typ falkenbergsrevyn eller nått :P haha...jaja, vi fick i alla fall veta att hans brödrost bråkade med våffeljärnet, att elisabeth var äldst av oss tre (?) och att jag hade en sexig rumpa och jag "är inte bara söt, jag skrattar hela tiden också" haha...

Lördagen var maskeraddag, men jag blev extremt förkyld...Det stoppade inte mig och våran mysiga skara på 5 personer hade en jätterolig kväll med tacos och karaoke, melodifestival och spel! Lagen fick vinna var sin gång vilket ju var rättvist :D Sandra fick en fin påse med lite grejer i för sin fina utklädnad och Ida hade fixat allt så himla fint...Men så klart ska jag förstöra allt när min förkylning däckade mig mer och mer och kulmen nåddes med att jag spydde...Bläää!!! inget roligt slut på en annars kanonkväll!!
                                 

Idag har jag solat mig och känner mig lite extra fräsch - det behövs, nu när jag är sjuk hela tiden blir jag så blek så då får man fuska lite :P
Dom ringde från lokes förskola idag och frågade om jag kunde komma och vikariera imorgon!!! Blev så glad!! tyvärr går jag själv i skolan imorgon- men bara att dom ringer gör att jag blir glad och jag hoppas det passar bättre en annan gång!!

Frölunda får möta Färjestad i kvartsfinalerna - inte suprise direkt men ändå lite läskigt!!! Både frölunda och FBK har ärligt talat varit lite upp och ner denna säsongen och blandat strålande insatser med riktigt bottennapp men båda lagen har också en förmåga att skärpa till sig i slutspel!!! Men jag hoppas frölunda mosar ner värmlänningarna till fotknölarna!



Wissman tog VM-silver igår!!! Gött och grattis!!! :D

En liten förfrågan - Elisabeth! När kommer min nya layout? no hurry!! Just wondering!!

Soo Long!! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

oj, jag har glömt :) kan fixa den imon! låååångt inlägg :) kul!

2008-03-10 | 18:47:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!