Magsjuka och allt det där

Så trött jag är! Men jag kan inte sova, med undantag från någon timme igår låg jag i sängen, sov mestadels av tiden! Lilla jag (som jag känner mig just nu) har fått magsjuka :( första gången jag drabbas av detta på...ja, säg det - jag vet faktiskt inte!!! halva mitt liv kanske!!!
Detta har gjort till att jag inte har ätit sedan i torsdags kväll och jag vet inte om jag just nu har ont i magen för att jag är sjuk eller för att jag är hungrig, men jag vågar inte äta - får väl ta en liten smörgås eller nått! Igår levde jag på vatten, fruktsoda och påskmust :P

Det var synd att jag missade en dag på praktiken, det är gränsen - 1 dag på två veckor, sedan får man komplettera - alltså komma tillbaka och ta igen de dagar man missar! Så jag hoppas jag är frisk på måndag - jag kommer iofs gärna tillbaka dit, men det är jobbigt när man måste och ha det framför sig!

Pratade med mamma, pappa och patrik i telefon igår i alla fall, det muntade upp mig :D det är ju så tråkigt att bara ligga här och inte ha någon att prata med...

Jaja, slut på klagandet! Var på combat i torsdags och det var en ny intsruktör som ska ha det på tisdagar men hon hade det i torsdags också och då gick våran vanliga runt och kollade så man gjorde rätt rörelser - alltså tekniskt, trodde hon skulle komma fram till mig om mina sparkar iom att mina knän vrids när jag sparkar trodde jag att jag kanske gjorde fel, men nej då det ända hon sa till mig var "vilken styrka!!" :) hehe....värsta combat-proffset ju :P

Slut för mig - nu blir det en smörgås sedan sängen igen tror jag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra e

Hade ni bjudit Thomas? ja, vi får se hur många som kommer, men de kansek väntar med att anmäla sig? fler som är sjuka? Krya på dig du med! kram

2008-03-02 | 22:15:19
http://Zandros.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!