Live from huvudstan ;)

Jenny is blogging directly from Stockholm :) haha :P Jag har det underbart här i storstan, hinner bara skriva lite kort!
Idag var vi och klättra vilket var grymt kul men grymt jobbigt, har så ont i händerna men så länge jag är med min snygging (hihi) spelar det ingen roll :P Dessutom har jag fått handmassage av samme snygging, vilket ju har lindrat smärtan :)

Imorgon väntar en jäääääääääääääättelång bussresa tillbaka till halmstad men fört ska jag njuta av en kväll till i hvudstaden :)

Hörs imorgon - då är jag back in halmstad och då har också premiären av allsvenskan spelats!!
Bilder från klättringen kan tänkas komma inom kort ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Ja, de e gött att VA tillbaka!!! Känns helt ofattbart med huset! Snart e man värsta Svensson... hihi... Verkar hända mycke i ditt liv nu oxå!! Allt bra med killen? Du verkar lycklig! Då är jag glad! Kramar

2008-04-01 | 18:36:56
http://livetenligtheidi.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!