Energy!! I can feel it!!

Nu har jag bestämt mig - det är slut nu! slut på milslånga inlägg från min sida! Det är så tråkigt men jag tycker ju det är kul att berätta saker ingående :D

Idag har jag
  • Tvättat - gick upp halv 7 för denna trevliga syssla
  • Solat - så skönt det var, nu är jag nästan lite brun ju :D
  • Diskar - nödvändigt ont!
  • Dammsugit - har haft mycket energi idag!
  • Promenad - passa på när solen var framme, men som vanligt blåste man ju nästan ner i nissan!!
  • Pluggat - opponerat lite granna!
  • Scrapbookat - försökt komma igång lite!
  • Gjort planer - ska till Ullared med Ida efter skolan imorgon :D shoppa shoppa shoppa :P
  • köpt kladdkaka - Yum-O!!!
  • Lyssnat på Fronda - från den gamla goda tiden innan melodifestivalen
  • Sålt en bok
  • Tittat på skidskytte
  • Tittat på Days + vart lite nostalgisk och läst om föregående år
  • Tittar nu på hockey på 9:ans Webb-TV (thank good for that)!!

Ja thats about it!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra e

Wow! effektiv du varit idag! Jag ska med till Ullared i helgen! tyvärr blir det ju inte imån, men på måndag=) Yes! Älskar att åka dit o shoppa=)Bara synd att man betalar själv.

2008-03-13 | 23:17:57
http://Zandros.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!