En solig dag i en sommarstad

Ny dag, nya tag! Mår fint idag...känner mig pigg och är glad över ytterliggare en dag med solsken och helblå himmel!! Då trivs jag som fisken i vattnet!

Träningen igår var skön! Alltså härligt att komma igång igen...! Sedan har jag en hemsk träningsvärk i ryggen idag, men det är det helt klart värt :)
Nu ska jag ta mig en morgonpromenix till stan och köpa bussbiljett hem för imorgon innan skolan börjar! Och hur skulle jag kunna stanna inne i detta vädret?

Det slog mig precis att Ida snart fyller år! - Presentjakten kanske borde sätta igång? Kul! älskar att köpa presenter!

image100
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

spännande!!! I love birthdys!! kram kram

2008-03-19 | 12:24:54
http://smastadsflikka.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!