Don't worry about me - I'll be fine :)

Här kollar man sin blogg och ser att den såg very annorlunda ut än i morse:D tack Elisabeth den blev ju hyfsad!! nä!!! skoja bara med dig! Jättefin, jag älskar ju fjärilar!! Nått finare än en fjäril, finns ju knappast!

Hade lektion idag - idrott med 24 busiga ettor men det gick hyfsat bra! Ingen skada sig och ingen började gråta så då tar jag den som lyckad :P FInns ju såklart mycket att jobba på men det var ju första gången vi hade idrottslektion för en skolklass - och då får vi det värsta :P men men! Klarar man det klarar man ju allt :)

Fick inte tillbaka tentan idag som vi skulle - men resultatet var utlagt och jag fick godkänt!! Det trodde jag verkligen inte att jag skulle få så det var skönt! Kan man gå vidare från den!
Och nu könner jag mig också tillräckligt frisk för att börja träna igen!! Efter ett par veckors uppehåll...Jippii!! hoppas jag inte blir sjuk igen bara!!

Kram På Er
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!