Blåvit poesi, del 2

Nu ska jag iväg och träna för första gången på...ja...flera veckor! Wish me luck!!

Här kommer dagens BlåVita poesi, från Eldin Karisik...Men innan hans fins dikt kommer, måste jag bara ta med svaret från en annan fråga som fick mig skratta högt

Det här visste du inte om mig:
- Tror året var 2001, då jag inte missade ett enda avsnitt av "Våra bästa år". När jag ser det på tv byter jag kanal. Vad höll jag på med egentligen?

Nummer 2 i min serie av blåvita dikter, Eldin Karisik:

"Man måste lira boll som Pelé
för att få bo som Walle gör på Linné."

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elisabeth

HAHAHA. Den va bra också. Men den första är fortfarande min favvo. Sorry Eldin.

2008-03-19 | 10:40:36




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!