12 Mars 2008

Sug på den karamellen en stund! Jag menar - 12 Mars och jag menar framförallt 2008 !! När blev det det?? Vad hände liksom! Var det inte nyss typ 2002 eller 97 eller nått?? Jag måste säga att tiden bara rasar fram!

Men vad gör det när man har så underbart roligt? Idag hade vi dans i skolan - bara det är ju verkligen hur kul som helst, och jag längtar verkligen till Annika Sjöö från Let's Dance kommer tillbaka till S.A.T.S i vår och har mer Jive, och nu ska hon dessutom ha pardans :P hahaha :P det du ida måste vi gå på!!!

Men inte nog med detta, under skoldagens gång började vi snacka om scrapbooking och sånt där som Viktoria har blivit helt intrasslad i så blev jag och Moa också sugna (Moa har ju pysslat med sånt här innan men inte jag), så vi åkte in till stan och köpte massa scrapbooking grejer (köpte album och allt så nu jäklar) och vi bestämde att vi ska ha en scrapbooking-kväll med sleepover inom en snar framtid :D Yipppiiii!!! hoppas det blir av nu!! :P 
Sen åt vi kebab och satt i bilen och snacka hur länge som helst!! Fasen - man kan inte ha tråkigt med er tjejer :)

 
                                   gammai bild med ni är ju för söta :D                              
 
         
Annika Sjöö & Tobbe trollkarl:P
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moa

Jag håller med!! Herregud vad kul vi hade! Ska tvinga Viktor att titta på allt jag har köpt snart...hehe. ta det lugnt imon på våran lediga dag. Kram

2008-03-12 | 21:11:47
http://godisikopp.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!