Jag mår inte bra...

...jag mår skit... Förkylningen som jag har gått med i mer än en månad nu blir inte bättre. Den gör mig bara tröttare och tröttare och jag som alltid har haft svårt att sova kan nu somna i tid och otid. och sova. LÄNGE! Mamma känner inte igen mig och "tvingade" mig att ringa till vårdcentralen, så det har jag gjort. Dom ska ringa upp mig om en kvart. Jag hoppas jag får tid idag, jag behöver pencillin tror jag... Mina stackars bihålor skriker efter att inte vara proppfulla :'(

Dessutom kommer väl en av mina favoriter på Liseberg genom alla år säkert försvinna nu.

Igår var jag hemma i Göta och jag, Elisabeth och Mamma åkte till Uddevalla... Oj nu ringde dom från vårdcentralen, fick tid om 20 minuter så jag måste pysa!! Skriver mer när jag kommer tillbaka!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!