god morgon :)

Usch...jag vaknade alldeles för tidigt, kunde inte sova längre än 20 över 12 idag! Det är inte bra...Jag ska ju jobba två nätter till nu så jag behöver all sömn jag kan få! Men jag får väl försöka vila lite innan jobbet íkväll!!

Såg tre filmer inatt på jobbet, tufft jobb jag vet! Men vad ska jag göra när gamlingarna sover då??

December Boys
tyckte jag var sådär...Asså den funkade men inte så jättebra!
Gracie tyckte jag om jättemycket! Härlig fotbollsfilm (och jag älskar ju alla sportfilmer :P)
Surf's Up var också rätt mysig att sitta och titta på fram på morgonen. Hehe. Får se vilka det blir inatt!!

Idag ska jag träffa Ida så får vi se vad vi hittar på! Kanske ett besök till Marinfestivalen!

Ha en bra dag!!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JENNA

tackar för tipset gullet :D

2008-07-19 | 14:05:40
http://gucciime.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!