Rekord :D

Ville bara meddela att min blogg slog nått av personligt rekord efter förra inlägget! Inte mindre än 18 personer läste vilket ju är lite mer än dom 8-13 som annars brukar läsa, så jag härmar Moa och frågar: vilka är ni? seriöst, så intressant kan jag väl ändå inte vara ;) hahaaa

Idag hade vi seminarium i skolan, Moa, Viktoria, Ellen och jag själv gjorde en liten teater över att många inte vill duscha efter gympan - att de känner sig äkliga över att visa sig i duschen men också att andra och säkert en själv också känner sig äklig om man inte duschar och lite sånt handlade den om hehe :P Jag säger bara   Dramaten nästa!!

Sedan träffade jag Ida, vi tog en promenad förbi tågstationen så jag kunde köpa biljetten hem imorgon sedan gick vi in till stan och fikade 2 betala för 1 på espresso house. Gottigt!!! Sedan köpte jag ett siden nattlinne på Cubus för 70 kr på rean ;)

Ja, som sagt imorron blir det hemfärd för första gången sedan jul, kommer ju knappt ihåg hur man gör :P Så det kan bli sparsamt med bloggandet i helgen!

Love too y'all! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Hej bruden!
Du! Du bara MÅSTE skicka ditt mobilnr till mig!! Har nåt osanollikt tokigt att berätta för dig! Om jag säger så här... Jag har haft FEL nr till dig! hehe...

2008-02-07 | 18:20:30
http://livetenligtheidi.blogg.se
Elisabeth

unika besökare? annars var det nog jag på tio gånger :) haha

2008-02-07 | 18:45:23
jenny

japp unika besökare såklart:P

2008-02-07 | 18:57:28
http://yeahnysliv.blogg.se
Heidi (igen...)

Okej... av vissa anledningar krånglar min mobil så jag kommer be dig skicka ditt nr igen, men inte riktigt än. Gör de typ imorgon eller nåt. Men jag förklarar hela händelsen på min blogg PRECIS NU!!! Så skynda dig och läs! =)

2008-02-07 | 20:56:41
http://livetenligtheidi.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!