jag är en riktig 7,3:a

7,3 på en 10-gradig skala....ja så hot är jag tydligen! Enligt 50 pers som har röstat på facebook's "hot or not"... Det får man ju ändå vara nöjd med! Det är ju mer än mitt i eller vad man ska säga!!

Usch har inte tid att skriva, har diskat och packat och ätit men gud så här ser ut!! Vill jag verkligen komma hem till detta??? och jag måste vara ute härifrån snart om jag ska hinna till skolan! jaja...life's a bitch!

Kram på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moa

haha! Blev det stenhårt?? godis i kopp?!?! hmm...testa att bara koka i 7 minuter kanske. Det räcker att det blir lite tjockt. Om du inte lyckas så ska jag göra det åt dig någon gång! /Moa

2008-02-08 | 18:51:10
http://godisikopp.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!