Tenta :O

Imorgon har jag tenta...plugg, plugg, plugg....ja det borde det ju vara men jag är så trött på mina anteckningar nu som jag läst om och om igen så jag tror inte någonting går in! Det känns nu som att jag kan det jag kan och det jag inte kan (vilket är förskräckande mycket) kan jag inte.

Idag har jag varit och jobbat och tjänat mig lite pengar :D

Just n pågår säsongens match i allsvenskan LSK-IFK, IFK som är laget jag alltid hållt på, och LSK som också är laget jag alltid har gillat och följt men jag hade ju aldrig trott att de skulle mötas i allsvenskan igen! Synd att jag inte kunde varit där, 1-1 just nu!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Hej gumman! Hoppas tentan gått bra! Va e de för kurs? En vecka kvar tills vi är fastighetsägare!!! COOLT!!! Var e de du jobbar??? Kramiz

2008-04-28 | 10:43:46
http://livetenligtheidi.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!