Pain in my arms

Åhhh....Idas nya cykel är så fin att jag blir alldeles tokig!!! Jag vill också ha en cykel!

Idag hade vi gymnastik igen i skolan - redskapsgymnastik, ringar och räck och hoppa över plinten, det var JÄTTEKUL! Jag förstår inte varför jag inte tyckte det var roligt i högstadiet/gymnasiet för nu var det superroligt! Men ont i armarna fick jag av allt hängande, att köra combat på det var kanske inte den bästa tajmingen men vadårå? haha....smärta i armarna kommer jag ha i morgon i alla fall och då ska vi ha gymnastik igen!!

Var ute nästan 2 timmar på promenad därimellan också för det var så underbart väder, eller ja...promenaden kanske var 1, 5 timmar och resten var inne i affärer, för promenaden råkade gå förbi centrum haha:P fick köpt några scrapbookingpapper så jag kan fortsätta med den och så hämtade jag ut biljetten för hemresan på söndag! 

Nu ska jag vila en stund! Ha det bäst!!  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

hej! vad gulligt med tårtkalas! Vet inte riktigt om jag kan än, vå har en del redovisningar och inlämniga nästa vecka, så jag får se hur långt jag kommit osv..hehe.

2008-04-15 | 22:28:10
http://Zandros.blogg.se
ida

Ja den är verkligen fin! cykeln alltså. hihi. Body combat idag? i så fall ses vi där! kram kram

2008-04-17 | 12:01:30
http://smastadsflikka.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!