nu ska jag testa exlutena! Sthlm imorron :D

hihi nu är det bara 6 dagar kvar till jag fyller år :D hihi, ja...jag är barnslig när det kommer till sånt här!
Och om bara 32 timmar kommer jag till Stockholm och Richard igen ;D Det har varit 2 långa, ensamma veckor utan dig!!!

Idag har jag varit på ung.mott. och fått minipiller, vilket dom nästan aldrig skriver ut, det är mer på mödravårdscentralen till kvinnor som ammar och äldre kvinnor - berättade hon. Men eftersom jag då "lider av" protein S brist kan jag inte få några andra så nu ska jag testa detta hehe :) hoppas det går bra...Nån som har Exlutena och vet om dom brukar funka bra?

Ikväll blir det Combat, nu blir det tentaplugg! :(

Ha det bäst

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Hej gumsan! Jag tyckte om den boken! Är nog i en djup period nu och den var lite djup på nåt vis... Nu håller jag på och läser en ny bok och den verkar kort... har nog läst ut den ikväll så så kommer det nog en ny recension.

Jag åt ju minipiller, Cerazette hette dem. Men mig ska du inte lyssna på för jag har ju PCO, en sjukdom som gör att man inte riktigt funkar som man ska och inte kan få barn utan lite hjälp på traven och så... Så för mig funkade det inge bra med minipiller för jag hade konstanta småblödningar... Lite trist... Sen var jag ju dum och satte in en p-stav, fastän de avrådde mig. Den innehåller ju precis samma som minipillrena, gulkroppshormon eller vad det heter. Blev ju precis samma effekt. =) Så den plockade jag ut sen och DET gjorde jätteont!!! Dock tror de det har med pillren och staven att göra att jag gått upp i vikt... hihi... Jag tror det beror på allt godis jag äter!
Tror det kommer funka super för dig!

2008-04-17 | 15:54:07
http://livetenligtheidi.blogg.se
Heidi (igen...)

Kanske kopparspiral skulle vara något för dig? Nä men jag hoppas verkligen det ska funka! Med det du fick nu alltså.
Kramiz

2008-04-17 | 17:49:49
http://livetenligtheidi.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!