Jenny have found her dreamprince :P

Nu är jag back in Halmstad...tyvärr....Miss my lover ;) Igår låg vi ute och myste nästan hela dagen innan jag var tvungen att åka hem .'( men det var helt underbart! I lördags var vi inne och shoppade lite :P och var på toa på burger king bara nån timme innan detta: http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1129231/tva-knivskurna-pa-sergels-torg ... Scary, synd vi missade dramat. Ironiskt nog stog det massa konstiga människor där och predikade om gud och sånt, kanske deras förtjänst att de överevde iofs :P
På morgonen fick jag min födelsedagspresent i förskott som va ett supergulligt halsband med ett litet hjärta! Me is very happy that I have found this prince :D 1 månad sedan nu :P Grattis till oss i efterskott ;)

Kom till GBG igår kväll och fick sova där hos min kusin så åkte jag tidigt imorse till halmstad! Tack Mari för att jag fick sova där! Jättegulligt av dig!

Idag har jag och Ida legat och solat och haft picnick ett tag i Picasso-parken! mmm så mysigt, sedan gick vi och köpte glass också!

ha det bättre än bäst, för det har jag

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

måste du va så löjligt lycklig ? ;)

2008-04-21 | 19:12:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!