I'm gonna stomp the yard

ohhh...Nu har jag varit och tränat! Skönt att komma igång igen efter att jag varit sjuk hoppas bara inte jag får nån form av flash-back imorgon bara....! Imorgon är det skola igen och nu börjar det väl på allvar kan man säga...vi går tisdag, onsdag och torsdag både denna och nästa vecka och sedan börjar ju VFU:n innan har vi bara gått typ 1 halvdag i veckan :) VFU.n ska jag göra på frösakullskolan och jag är lite nervös, innan har jag alltid varit på samma ställe men nu tyckte dom som bestämmer att det var dags att byta! Vi har varit på studiebesök där hela klassen och det är en jättefin skola...verkligen JÄTTEFIN, jag är inte ironisk och det är det som skrämmer mig så...kan jag passa in där? Miljöskola och allt! Vad vet jag om miljön??? AHHHH!!!

Har hyrt film nu som jag tänkte sitta och mysa med i kväll! "Stomp the yard"...dansfilm igen...vet inte vad det är med mig och dansfilmer men they make me feel soooo good!!! Och det kan jag behöva, ni vet mitt löfte, det går bra med det men han ringer och ringer och skickar sms men jag är stark jag svarar inte!

Dagens 5 - låtar jag lyssnar på i min telefon
* Sorry, blame it on me - Akon
* Apologize - Timbaland
* Hey there Delilah - Plain white T's
* How to save a life - The Fray
*I'll be there - Jackson 5 :)

P.S idag tar IFK greppet om sm-guldet D.S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

Men Djurgården håller hårt i snöret som hänger efter bilen =) Dont let go... =D

2007-10-22 | 21:22:56
elisabeth

ang. din kommentar på min blogg...sorry. jag brukar faktiskt skriva DOM på min blogg... =)

2007-10-23 | 13:44:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!