Euforin har inte lagt sig! Den är inte trött

Jag ångrar mig så mycket att jag inte skaffade biljett till Blåvitt - trelleborg. Jag vet inte vad som hände. Jag hade planerat att göra det sedan blev det liksom inte av och helt plötsligt var det utsålt och IFK tog SM-GULD(!!!!) och jag kunde inte varit gladare...om jag inte hade varit där! Men men...ibland är man dummare än annars! Jag fick ju i alla fall se matchen på TV! Det hade jag ju inte kunnat om jag vart i halmstad, men ¨då hade jag kanske tatt mitt feta arsle och masat mig till en Canal + tv någonstans! Fast jag ska inte sörja över detta! Det är glädjens dag och ska man tro vissa krönikörer och experter är det en ny BlåVit era som kommer pågå några år!! Så jag kanske får fler chanser till en sådan match!

Det kommer nog bli ganska mycket fotboll i bloggen ett tag kan jag tänka mig men men håll tillgodo ni ointresserade (hur man nu kan vara det??)...Så småningom kanske den värsta euforin är över och tankarna kan återgå lite mer till vardagen men inte än...absolut inte än!

Dagens 5 - spelare i Sveriges bästa fotbollslag!
* Pontus Wernbloom (en av sveriges bästa fotbollsspelare - så är det bara
* Ragnar Sigurdson (har enligt "alla" varit bäst i IFK i år)
* Bengan Andersson (Han är så gammal att det borde vara omöjligt att hålla nollan hälften av säsongens matcher!  Men han gör det!!)
* Niklas Alexandersson (Spelade inte igår men är lugn och har rutin och är a hell of a lagkapten!)
* ALLA ANDRA SPELARE SOM TOG SM-GULD IGÅR
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

suck. :)

2007-10-29 | 20:44:28
Elisabeth

haha...ja det har ju vart så himla många också! :)

2007-10-29 | 21:37:20
Jenny

så många vad? hm...

2007-10-30 | 09:46:31
http://yeahnysliv.blogg.se
Elisabeth

måndagens godning. det blir så svårt när man ska svara på nåns inlägg...måste ju lägga in det i din blogg, för du kanske inte kollar på alla mina kommentarer.. whatever.

2007-10-30 | 10:29:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!