Digitalkameror

gäsp gäsp gäsp vad det är svårt att hitta en kamera som passar mig och som inte är för dyr osv osv...har läst, tittat, analyserat och gallrat och står nu kvar med 7 stycken kameror som alla kostar ungefär lika mycket. Jag vill ha bra zoom men bara för att det är lång zoom behöver det ju inte innebära bra zoom så jag får väl fortsätta kolla runt lite. Om någon vet nått om kamerorna får ni gärna skriva en kommentar!

Idol va väl sådär lagom nonchalant ikväll...läste igår att många hade problem med texterna och man tycker ju att de ska hinna fixa till det till ikväll, men icke sa nicke! Nästan alla har ju sjungt fel text! Bäst i kväll va i alla fall lätt Mattias :) Som vanligt! Men han sjunger ju i alla fall rent och snyggt...tycker jag!

Dagens 5 kameror jag kanske ska köpa (med 2 extra idag)

* Casio Exilim EX - V7
* Avant S10x6
* Nikon S500 coolpix
* Canon Digital Ixus 70
* Olympus my 820
* Casio Exilim EX - V8
* Sony DSC - W80
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

yogan gick ganska så bra... "läraren" va inte så bra... tyckte faktiskt att mattias va lite väl blek idag. Sam va bäst. (och det säger jag inte bara för att retas...)

2007-10-19 | 22:23:47
Jenny

va tydligen fler som tyckte mattias va blek...men jag tyckte det va fler som va det! Han va inte näst sämst i alla fall!

2007-10-19 | 22:40:04
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!