Jag vet du vill ha mig så ställ ner ditt glas och följ med mig hem

Tillbaka från Köpenhamn i går kväll! Det var en mysig weekend med mamma och Elisabeth även om vädret lämnade mer att önska. Vi shoppade en himla massor - i alla fall jag, dom andra två körde väl fönstershopping eller nått! Hahaa!
Hittade massa kläder och grejer i min nya favvobutik - NewYorker...finns tydligen bara en sådan butik i hela Sverige och den ligger i västerås, tydligen ska 3 till öppnas i sverige i November (kanske redan har öppnat?), vad skoj tänkte jag! Men vart då? Jo i Uppsala, Upplands väsby och Norrköping...Lättatt åka dit bara för att shoppa lite. tror inte det va! haha...köpte i alla fall 1 tröja, en festtröja, en kjol och en väska i den affären utspritt på 3 dagar:) Nu lät det inte så mycket....men det kändes mycket! Jaja...fanns många andra mysiga affärer också! Sen var vi på tivoli, jättefint med alla ljus och så!

Usch imorgon har jag litteraturseminarium och jag har inte skrivit klart det jag borde om böckerna...problemet är väl mest att jag inte har böckerna kvar, dom var tvungna att åka med mamma & Elisabeth hem och till biblioteket!

Nu ska jag snart till träningen för först styrka och sedan aerobic - det blir kanon det!
Ikväll ska jag baka kolakakor:) mums...det är därför jag tränar - för att kunna äta det jag vill! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!