Home and away

Jag är fortfarande inte klar med min musik i datorn, börjar bli lite trött på det faktiskt. Men jag ska ju hem till mor,far och syrran idag så då slipper jag det några dagar!

Julpyntade så fint här igår, upp med granen och adventsljusstake och lite annat smått & gott! Det blev kanon! Granen var väldigt smal eller vad man ska säga men när den kom på plats blev jag glad för det för här är ju inte världens största lägenhet/rum direkt!

Oj nu börjar visst home and away!
Fick förrästen inte tågbiljetterna, när jag vaknade var dom uppe i typ 140 kr. och då lönar det sig inte från Halmstad men jag fick bussbiljetter i alla fall!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra e

Jag har inte kommenterat för jag visste inte du hade en blogg! men nu vet jag =) den är mkt fin måste jag säga=) kram

2007-11-29 | 14:34:16
http://Zandros.blogg.se
Jenny

haha:) det är lugnt, tänkte inte på dig när jag skrev det faktiskt! tack tack!

2007-11-29 | 17:53:02
ida

haha.. hittade en skojjig grej..
man går in på raggningsreplik.se och klickar på slumpa raggningsreplik 7 gånger. den som då kommer upp är ens egen raggningsreplik. Min blev; Gillar du falukorv? inte så himla klyftig, men jag raggar ju inte så mycket så jag får väl ha en av de sämsta hahahaha.. hoppas du har det bra hemma!!

2007-11-30 | 10:24:38
http://smastadsflikka.blogg.se
elisabeth

lite update snart eller?

2007-12-03 | 11:43:51




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!