Hold on to your sister! Man what a weekend

Så var även denna helgen över...gick fortare än nån han säga "halllllååååå boje!" Jag kan väl göra en liten rewind av helgen:
Fredag 2/11
klockan kvart i tolv kommer Elisabeth till Österskans (eller fredrikskans som hon säger efter Kalmar FFs hemmaplan). Då raskar vi hemmåt för att lämna hennes väska och äta en macka...Innan dess har jag städat och diskat och duschat och allt det där jag skrev att jag skulle göra. Sedan begav vi oss mot stan. Elisabeth hade inga pengar men jag shoppade två ursnygga tröjor på Cubus, ville ha dom i alla färger men det får bli en senare fråga. Sen gick vi hem och greja och laga mat, blandade drinkar och bytte om, såg på idol, sminka oss i all evighet (okej jag!) sedan fick Jag den exelenta idén att tupera håret och freakade ut totalt.  insåg ganska fort att detta inte var ett vinnande koncept och kämpade med mina tover och såg tillslut inte ut som ett troll längre. Efter att jag bytt om X antal gånger gick vi ut. Vi gick till B & B där det var full rulle (inte) väldigt lugnt och ingen vågade sig då upp på dansgolvet - inte vi heller! Harrys drog vi vidare till sedan där dörrvakten snällt sa att här var det 22 idag...jaha okej då! Då blev det Ida's krog...Inte min Ida's men den heter så. Där en trevlig smått berusad kille kom fram och snacka med oss. Sedan gick vi hem efter att jag mådde illa...Jag va inte så full!!! tror bara att jag inte tål att halsa vodka!

                         

Lördag 3/11
Uppe med tuppen var jag som vanligt och började städa och diska och allt möjligt innan jag fick liv i Elisabeth. kvart i tolv gick vi och åt frukost på Ica maxi:) Sedan tog vi oss en liten utflykt och gick till galgberget för att se på den fina utsikten, om det bara inte hade blåst så förbaskat ! Kanelbullar fikade vi. Sedan gick vi väl hem och åt och sedan (kommer inte ihåg riktigt vad vi gjorde) tittade vi på film - "Jakten på lycka" med Will Smith en riktigt bra film - tar sig nog in på min Film - top ten. Sedan kika vi på TV och sedan klart på filmen och sedan gick vi och la oss.

             

Sedan är det söndag och där är vi nu!! Inget speciellt gjort!

Dagens 5 - things that happend this weekend
* Den flummiga filmen vi spelade in där jag under typ 1 minut skrämmer Elisabeth 3 gånger
* Killen på Ida's krog - tyckte vi va sååå söta
* På B&B där jag tog fingret genom elden och impa på några killar som gjorde samma grej för att impa på oss - not that impressing
*Lördagens mysiga middag med tända ljus och grejer som gjorde att stämningen blev lite mysko!! Vi är syskon inte nått par på romantisk middag:) Kunde knappt hålla oss för skratt
*Elisabeth kind svullna upp - snart sväller hela hon och hon blir en studsboll! hihi! nej skoja med dig!


image60Hold on to your sister - she will always be there for you and always love you
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elisabeth

skriv inte så roliga inlägg..får ont i kinden när jag skrattar! =D håller med. En fantastisk helg. dagens 5 är klockrena. =)

2007-11-05 | 10:25:03
Heidi

*haha* Härlig tjejer! Verkar som ni haft en mysig helg! Jag håller på å spanar in folks bloggar nu för att kunna göra världens häftigaste när jag sen skaffar en egen... och DIN är klar bäst hittills (Kommer således sno ALLA dina idéer... hehe...) Måste onekligen skaffa en digitalkamera. Du verkar nöjd med din? PUSS OCH KRAM

2007-11-06 | 18:51:06
Heidi

PS. Diggar din tupering. Varför gick du inte ut sån? Ni hade garanterat kommit in på vilket dårhus ni ville... hihi...

2007-11-06 | 18:52:18
jenny

haha...ja lätt! Vilket dårhus som helst:) Du får sno precis hur många idéer du vill! min kamera är underbar!!

2007-11-06 | 19:13:22
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!