Helt depp

Är så depp idag...allt går åt...ja ni vet vart allt går! har idag haft seriösa, verkligen seriösa! tankar på att hoppa av skolan - jag klarar det inte! Teorin och tentor och sånt klarar jag galant, men när det kommer till praktiken funkar det inte för mig. Jag får alltid superbra kontakt med barnen men när det kommer till undervisningsmomentet håller jag inte måttet...! Jag har inte tillräcklig pondus för att stå därframme (i alla fall var det så det lät när jag och min VFU-handledare utvärderade idag...) kändes som ingenting dög. Blev verkligen ledsen, inte för det hon sa, utan mer för att jag vet att det är sant (typ att jag inte är tillräckligt bestämd och höjer rösten när det behövs och så). Och jag vet att jag inte kommer fixa den delen innan nästa vecka. Det är sån jag är och jag tror inte jag kan ändra personlighet över en helg!
men men, har i alla fall bestämt mig för att ge det en chans!

Imorgon blir det äntligen FOOTLOSE!!! har längtat så länge nu ska bli göööörakul!

Har tränat dubbelt idag....jag och Ida körde combat följt av pilates, första gången jag var på den pilates och det var inte så kul som jag trodde...får se om jag gör det igen!

Soo long folks!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Kämpa på! du kommer bli världens bästa lärare när
du väl blir klar! Det tror jag verkligen.. o då kommer du ha studenter o va snälla mot dom.. haha.. Nej men seriöst så kämpa på!! o ha de så kul på FOOTLOOSE!!

2007-11-08 | 21:42:27
http://smastadsflikka.blogg.se
Fia

Det e alltid svårare när man har en handledare som tittar på oxå, man vill inte va för hård eller för slapp mot dom. När man har en egen klass/lektion när man e färdig e det ingen som inspekterar allt du gör och du får göra det på ditt sätt.

2007-11-08 | 22:55:27
http://fiffigfia.blogg.se
jenny

ja det är sant, tack för eran uppmuntran:)

2007-11-09 | 06:21:56
http://yeahnysliv.blogg.se
Elisabeth

ja, jenny lilla. Får väl säga som dom andra, kämpa på! Det är väl bra att ha någonting att jobba på? Man lär sig ju med tiden!! Foooooootlooooooooose! :)

2007-11-09 | 08:52:14
Heidi

Hej gumman!
Jag har lärt mig en jäkligt bra sak... Så fort man känner sig depp eller har viktiga beslut att fatta SOV PÅ SAKEN! Vet att det låter hur nörd som helst men alltså, dagen efter har man fått lite distans till saker och ting och ser det i ett annat ljus. Lyft fram alla positiva saker som du faktiskt fixar utan problem och sen är det bara att börja jobba med resten! Jag VET att du fixar det!! (PS Vad är footloose??)

2007-11-09 | 10:03:36
http://livetenligtheidi.blogg.se
Heidi

Varför jag inte testade sköterskans tips på en gång? För att min hjärna är dum i huvet... hehe... Ibland funkar det, ibland funkar det inte. Ibland hjälper migräntabletterna på en gång, ibland hjälper de inte. Spana in tårtan jag gjort till Kim! (Bloggen)

2007-11-09 | 14:38:50
http://livetenligtheidi.blogg.se
Heidi (igen...)

Fan va snabb du e då! Hade ju knappt hunnit lägga in förrän du kollat! Du... jag skäms för en sak... tror fortfarande jag har fel mobilnr till dig i min mobil. Jag har ju mitt gamla (Inte 0738... utan 0706...) Kan du inte skicka ditt nr till min mob?

2007-11-09 | 14:40:42
http://livetenligtheidi.blogg.se
Josefine

Hej gumman! Ge inte upp! Rom byggdes inte på en dag och även om du har vissa svagheter (det har vi alla) så kan du alltid bli bättre. Så länge engagemanget finns kvar kan man klara vad man vill!

2007-11-09 | 23:16:31
Jenny

Men gud vad ni är söta allihopa! Jag ska inte ge upp!

2007-11-10 | 09:16:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!