Are you gonna footloose

Tack så jättemycket allihopa för dom snälla och uppmuntarande orden! Nu känner jag mig bättre och ska försöka ta mig igenom nästa vecka:)

Var på Footloose igår (inte footlose som jag har envisats med att skriva) den fick 1 + av aftonbladet som blandannat skrev

"Några hyfsade dansnummer. Bra sång. Låtarna håller fortfarande. Men annars påminner det om amatörteater i skolaulan. Den påvra dekoren skulle slöjdeleverna kunna snickra ihop. Spelscenerna är mer erbarmliga än i SVT-såpan "Andra avenyn". Johansson och Sahlin i huvudrollerna är för bleka för att bära föreställningen, de övergläns klart av Robert Carlsson och Jessica Heribertsson som det andra kärleksparet, de har både kemi och komisk tajming. "
Men så dålig var den verkligen inte!! Den var mysig och härlig och rolig och inte lika bra som Fame! men om Fame va en femma är detta kanske en trea! Och min nya idol - Robert Carlsson helt underbar! = D Måns förövrigt fick mest jubel, knappast för sin insats då han var sällsynt på scenen. Men Måns är ju Måns och jag kan tänka mig att många var där bara för att se han!

Ska ut ikväll i Trollhättan, vilket jag typ inte varit sen jag fyllde 18 så det var ju ett tag sedan. Ida och hennes kompisar (som jag inte träffat) kommer från Uddevalla! :) ska bli skojsigt!

Ha det bra!  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lia

Godmorgon, hoppas att du har sovit gott.

2007-11-10 | 09:46:40
http://hellolia.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!