Ny Cykel!

Har köpt en cykel idag! En grön och fin! Ida är kär i den : ) Den har inga växlar men en fin cykelkorg så nu slipper jag bära tunga påsar från maxi! jag kan cykla till eurostop och till mitt möjliga jobb och till stranden (Tylösand here I come)....vilka möjligheter denna gamla skrothög innebär! Nej den är fin! Bild utlovas inom kort!

En sak stör mig enorm...vet inte om nån annan gör det. Programmet 2 ½ män är ett ganska roligt program att titta på ibland men när det blir "scenbyte" hör man någon typ sjunga "meeeeeeen" Det är så fult och störande så jag måste byta kanal ibland! Eller stänga av ljudet....När programmet är slut blir det inte bättre då sätter samma röst igång igen "men, men, men, men"....Åh! Det är svårt att förklara! Ni får se/höra det själva!

Ikväll är det semifinal/delfinal vet inte vad man ska kalla det! Sååååå roligt! Älskar schlager! Jag vet att det inte är det längre, schlager alltså men jag gillar själva tävlingen...vissa låtar är bra andra dåliga men det är helheten som gör det fantastiskt!

Nu ska jag iväg pch träna body combat!

Ha en bra kväll!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syrran

hade hoppats på en bild på cykeln! =) Gött...! Då kan ju du skjutsa runt mej på den!

2007-05-10 | 17:47:20
ida

Det är verkligen den vackraste cykel jag har sett! hihi

2007-05-10 | 19:09:24




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!