Börjar kanske bli vuxen ändå?

tycker faktiskt Crossroads är en bra film....typ 97,3 % av världens befolkning säger väl emot mig men jag kan se den om och om igen: ) Såg den nyss på danska TV2....Mysig är den!

"Din ålder borde vara 29.4 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
För att se ditt poäng senare, spara den här länken

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?" http://www.vuxenpoang.com/

Oj så gammal jag kände mig plötsligt!
 

.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth!

hehe...jag var 16,4! " Bra! Fortsätt så"! =) Buuhuuu...

2007-05-20 | 13:16:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!